Библиографическая карточка
Библиографическая карточка |< Первая   < Предыдущая   Список   Запись   Следующая >   Последняя >|   На главную

ЦОБ по ФКиС
ч. з.

Степанов, А.А.
    Специфика маркетинга спортивных услуг в системе спортивного менеджмента : (на примере рынка спортив. услуг г. Велик. Луки) = Specificity of Marketing of Sports Services in System of Sports Management : (On Example of Market of Sports Services of Velikie Luki) / А.А. Степанов
    // Теория и практика физ. культуры. - 2005. - № 9. - С. 52-54.

URL HTTP://sportlib.info/Press/TPFK/2005N9/p52-54.htm

    -- 1. Великие Луки. 2. Россия. 3. Опрос. 4. Маркетинг спортивный. 5. Услуги платные. 6. Менеджмент спортивный. 7. Досуг. 8. Экономика физической культуры и спорта. 9. Коммерциализация. 10. Социологическое исследование. 11. marketing. 12. Sports services. 13. Motives. 14. Factors of a choice.

    УДК 796:658                 ГРНТИ 77.01.75
                                ГРНТИ 77.01.14
                                ГРНТИ 77.03.11

    The author carried out the marketing research of the market of sports services of Velikie Luki. Besides the educational purposes connected to the training of students according to the speciality "Management of the organization", the given research has allowed to receive quite proved answers to a lot of the questions connected with various aspects of the city market of sports services. The research has unequivocally confirmed, that the success of commercial activity in the sphere of physical training and sports is impossible without the popularization of sports and propagation of a healthy way of life. The Similar synthesis of social and economic functions of sports will allow to make its effective social and economic institute irrespective of the commercial or noncommercial character carries activity of subjects of the given market.


Новый запрос


Вы можете оформить заявку на электронную доставку данного материала
или запросить условия по электронной почте:
sportlib@umail.ru