Библиографическая карточка
Библиографическая карточка |< Первая   < Предыдущая   Список   Запись   Следующая >   Последняя >|   На главную

ЦОБ по ФКиС
ч. з.

Степанова, О.Н.
    Сегментирование рынка физкультурно-спортивных услуг : концептуал. подход, технология, примеры = Segmentation of Market of Sports Services: Conceptual Approach, Technology, Examples / О.Н. Степанова
    // Теория и практика физ. культуры. - 2006. - № 2. - С. 49-54. - Библиогр.: с. 54 (17 назв.).

URL HTTP://sportlib.info/Press/TPFK/2006N2/p49-54.htm

    -- 1. Организация физической культуры и спорта. 2. Рынок. 3. Услуги физкультурно-оздоровительные. 4. Маркетинг спортивный. 5. Сегментирование. 6. Отрасль спортивная. 7. Таблица. 8. Экономика физической культуры и спорта. 9. Социальная группа. 10. market. 11. Consumers. 12. Sports services. 13. marketing.

    УДК 796:339.13              ГРНТИ 77.01.14
                                ГРНТИ 77.03.15.15

    The results of the long-term researches of the author embodied in the concept and the technology of segmentation of the market of sports services are presented in the article.The conceptual positions are illustrated with concrete examples of the segmentation of the modern Russian market of the sports services presented by the various types of consumers. More than 20 sports organizations and above then 2500 persons participated in the research. The following research methods were applied: pedagogical supervision, studying and generalization of experience of marketing activity of the Russian and foreign sports organizations, interrogations (interview, questioning) and measurement of the level of motor activity of the engaged persons, correlation, factorial and cluster kinds of the analysis, the method of correlation galaxies, expert methods (discussion (tactical meeting), brain storm (the technique 6-3-5), expert estimation).


Новый запрос


Вы можете оформить заявку на электронную доставку данного материала
или запросить условия по электронной почте:
sportlib@umail.ru