Мочалова, М.С.
Формирование умений самоорганизации учебной деятельности у студентов, обучающихся по индивидуальному графику в физкультурном вузе, на основе типологического подхода и метода case-study = Formation of abilities of self-organization of educational activity at the students who are trained according to the individual schedule in sports higher education institution on the basis of typological approach and the case-study method
// Учен. зап. ун-та им. П.Ф. Лесгафта. - 2016. - № 4 (134). - С. 189-194. - Библиогр. (3 назв.).
HTTP://lesgaft-notes.spb.ru/files/4-134-2016/p189-194.pdf
-- 1. Профессиональная подготовка. 2. Самоорганизация. 3. Типологический профиль. 4. Дифференцированная методика. 5. Индивидуальная работа. 6. Self-organization. 7. Typological profile. 8. Differentiated methodology. 9. Vocational preparation. 10. Individual work. 11. Case-study.